Потребителя има право, съгласно чл.55, ал.1 от Закона за защита на потребителите да се откаже от получената стока или да я замени в срок от 14 (четиринадесет) работни дни от дата на получаване на стоката. В този случай заплатените суми от потребителя ще му бъдат възстановени с наложен платеж не по-късно от 7-работни дни, след връщането на артикула.
Задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя.
При получаване на пратката от куриер или в офис на куриерската фирма, имате опция "преглед и тест". Ако решите да се откажете от стоката, можете да откажете да вземете пратката. Така няма да е необходимо да плащате стоката, но ще трябва да заплатите транспортните разходи към куриерската фирма и в двете посоки.
Ако вече сте взели пратката и съответно сте я платили и на по-късен етап решите да се откажете от нея или да я замените с друга, то трябва първо да ни уведомите за намерението си. След това да изпратите стоката към нас. Приемаме пратки САМО до офис на Спиди - гр. СТАРА ЗАГОРА, бул. СВ. ПАТРИАРХ ЕВТИМИЙ No 46, за ЛИЛАВО БГ ЕООД, тел.: 0888222979. При връщане (отказ от поръчката) трябва да изпратите пратката със същия наложен платеж, каквато е стойността на артикула (без да се включват сумите за транспортните разходи). Сумите по куриерските такси са за сметка на клиента и не се възстановяват. Клиентът е длъжен предварително да ни уведоми за неговото решение да върне/замени стоката по телефон, еmail или на лично съобщение в нашата Facebook страница Lilavo. В противен случай пратката няма да бъде приета от нашите служители.
При замяна или връщане на стока поради неправилно изпълнена поръчка, дефект на стоката или каквато и да е причина по вина на Lilavo.bg, транспортните разходи са за сметка на Lilavo.bg
На замяна не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия, съгласно Закона за защита на потребителите.